پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

  • En
عنوان نظرسنجی: پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
اطلاعات شخصي
جنسيت  :
مرد زن
وضعيت تاهل : 
متاهل مجرد
سن : 
تحصيلات : 
شغل : 

سوالات نظرسنجی
1-نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار

2-شفافیت سنجش نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت

3-انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی

4- نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه

5- امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت پاسخگویی و مسئولیت پذیری

6- به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادات شما

7-راهنمایی و پاسخگویی کارکنان به مراجعین و پیگیری وضعیت درخواست ها

8-تسلط بر فرآیند دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد

9-تعداددفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت

10-زمان فرآیندتعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت

11-میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت

12-نظم ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت

13- دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی و یا حضوری در هنگام مراجعه نظام مند بودن فرایند

14-ارائه اطلاعات تکراری(کپی شناسنامه، کارت ملی) به واحدهای مختلف

15-احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت

16-کلیات فرایند احساس رضایت ازکل خدمت دریافت شده

نظرات
توضيحات
ارسال


گروه دورانV5.5.5.0